Dienstag, 4. März 2014

Madagasikara

Meine Lieben,
Habe zwei unglaublich schöne und bereichernde Wochen hinter mir. Gemeinsam mit Päde und Bäschamää bin ich mit dem Taxibrousse gegen Süden gereist. Wir haben viel gesehen und erlebt. Mit Männer zu reisen ist unglaublich entpsannend. Wenn der Motor eines Taxibrousses nicht gleich startete, war ich ganz beruhigt, weil Bäschamää dabei war und wenn mich ein madagasse fragte, ob ich denn verheiratet wäre, zeigte ich immer auf den grossen Patrick (keine Sorge Céline! Notlüge) dann schwirrten die Madagassen jeweils schnell ab... 

Aber ich will dich für heute nicht länger zuquatschen sondern werde einfach einige Bilder (die sich nicht so drehen wollen wie ich das will) posten. So kannst du dich während der Arbeit auch mal ein bisschen in ein Paradies träumen... (Ich verstehe nun, warum die Menschen behaupten Madagaskar wäre so unglaublich schön! Diese Vielfalt, diese grossartige Natur! Atemberaubend! 



Mini Gspööndli (ufem Chopf)
D Reis mit de berüemtberüchtigte Taxibrousse

Fahrer: D Handbräms isch kaputt, chasch gschnäl drufsta, wärend ich s Gepäck vom Dach hole?

Mir sind Steiriich...
De Dschungel - e Wält für sich


En Tag ohni Riis isch kein richtige Tag!

 

Die 3 Denker



Das Gfühl vo soo vill Natur und ich sälber so en chline Teil devo isch atemberaubend... (es erinneret mi starch a Irland)

 

D Tierwält...

(Tante) Therese, das Bild isch für dich...
Oise Guide: "Ja, die Spinne isch jetzt giftig... Ja und sie spuckt ires Gift, aber sust isch nid wiiter schlimm..."
Und natürlich d Lemuure - würklich lustigi Wese...

 

Schlussändlich chömed mer im Paradies a:

Oises Huus in Anakao im Hotel Atlantis - das isch Himmel uf Erde!

Han s Gfühl i chängi s erstimal richtig dureschnufe, sitti da bin.

D Insle ganz i de nächi... (Wie im Film!)

 

En UUsfluug, sowas vo cuul...

Eimal hemmer ois mitere Piroge hinders Riff fahre laa, womer au mal händ chöne go tauche ga. Dete hets Wällänä - s wär es riise Surferparadies. Während mir das kläglich versuecht händ, isch oisen "Schofför" mit de Harpuune go fische. Nachere Stund simmer uf die Insle gfahre, wod obe xeesch. Dete hends ois es madagassisches Picknick gmacht - en Traum!





I hett ja erlichxeit nüme dra glaubt, dass ich das jemals no wirde behaupte: Aber Madagaskar isch unglaublich schön! 
Liebe Päde, liebe Bäschamää, danke vill mal für die super Ferie! De hemmer! 

 

Und no e madagassischi Erfahrig

Gägäs Ändi vo de Ferie hani chum me chöne sitze oder laufe oder sta, han en Abszäss gha. Wonis nüme usghalte han, bini denn im Spital go ineluege. Dete händs das ufgstoche und d Flüssigkeit usedruckt. I ha gmeint i segi härt im nä, aber dem war nicht so! Di heime het d Mel, mini noii Mitbewohnerin das ganzi namal müese mache... 
Oisen Operationstisch

Lokalanästesie: Ein Schluck für mich, zwei für d Mel (sust hettsis nid gmacht ;) )


 

Adeee....

Ja und jetzt hani alli mini Sache zämäpackt in Tana. Morn gaz loos richtig Ostküste is noii Projekt. Bin gspanne und eimal meh nervös. Froimi uf das was chunt und hoffe inständig, dassi wiiterhin sovill Glück han wie bis anhin... Internet hani dete nid würklich, also mäldimi mal ab füren Monet... 
Hend oi sorg... i dänkä a oi...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen